close


最近又瘋狂迷上迪士尼
其實也不是現在才在瘋  以前就很愛了

一首首
熟悉的旋律真的很能撫慰心靈

好像又回到小時候
對於這些奇幻世界無盡的幻想
覺得浪漫就是和喜歡的男生一起坐飛毯?(汗)

所有迪士尼出的動畫中
ALLADDIN是我最喜歡的TOP FIVE
小時候的夢想就是把頭髮留到像茉莉那樣
最好還可以綁的跟和她一樣
沒想到卻是越剪越短
想養一隻樂雅
想坐坐看魔毯
嚮往神奇的阿拉伯世界

現在想想
還好我從沒想過我未來的男友要穿的像阿拉丁那樣
不然現在回想就實在是太點點

不知道是不是前因後果阿
結果
一頭栽進阿語系
現在又來到中東世界
才發現原來不是所有的東西都像印象中的那樣

喔 但是我還是很愛這個

找到了 兩個版本
一個是英文版
一個是法文版
相信大家聽過英文版後
也會跟我一樣
了解為什麼英文版一直可以一力不搖地再世界長紅

天阿如果我是茉莉
那個法國阿拉丁跟我唱歌我一定馬上不要他..............

 

 

I can show you the world
Shining shimmering splendid
Tell me priness,now when did you last let your heart decide?

I can open your eyes
Take you wonder by wonder
Over sideways and under on a magic carpet ride

A whole new world
A new fantastic point of view
No one to tell us no
Or where to go
Or say we'r only dreaming

A whole new world
A dazzling place I never knew
But when I'm way up here
It's crystal clear
That now I'm in a whole new world with you

Unbelievable sights
Indescribable feeling
Soaring tumbing freewheeling
Through an endless diamond sky

A whole new world ( Don't you dare close your eyes )
A hundred thouand things to see ( Hold your breath it gets better)
I'm like a shooting star
I've come so far
I can't go back to where I used to be

A whloe new world (Every turn a surprise )
With new horizons to pursue ( Every moment red letter )
I'll chase them anywhere
That's time to spare
Let me share this whole new world with you

A whole new world ( A whole new world )
That's where we'll be ( A thrilling chase )
A wondrous place For you and me

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    wafaa 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()